Opt-In-lister og internettet blev foretaget for hinanden

For at gøre dit websted eller online forretning til en succes, er det indlysende, at du skal bruge kunder. Selv om alle, der besøger din side ikke vil blive en kunde, skal de have nogle interesse i dit produkt eller service, der bragte dem der i første omgang. Derfor deres potentielle kunde. Potentielle kunder er meget mere tilbøjelige til at blive egentlige kunder hvis du gør en indsats for at holde kontakten med dem. Denne vigtigt markedsføringsredskab er kaldet og opt-in liste.
En opt-in liste vil tillade dig at holde styr på dine potentielle kunder ved at få deres e-mail adresse for at holde dem orienteret om de nyeste opdateringer til dit produkt eller din service. Du kan oprette din egen opt-in liste, eller du kan bruge en opt-in liste skaberen, der er tilgængelige online fra flere kilder. Fordelene ved at oprette din egen opt-in liste er at du vil være i stand til at sende personlige beskeder til de potentielle kunder, og de behøver ikke at gøre noget, mens med kommercielle opt-in-lister, kunden vil modtage en genereret besked og vil være forpligtet til at kontrollere deres accept af budskabet.
En vigtig del af at skabe en vellykket opt-in liste er at huske at potentielle kunde vil besøge dit websted fra mange steder og ikke kan se din hjemmeside. Derfor er det nødvendigt at have mulighed for at tegne abonnement på postlisten fra alle sider på dit websted. Du bør imidlertid ikke, at abonnementsoplysningerne om et fokuspunkt på hver side. Det er en god idé at sætte det på bunden eller toppen af siden hvor det er synligt, men ikke distraherende. Det er også en god idé at fremme din adresseliste ved hjælp af en give-away. Du kunne tilbyde en tjeneste, en rabat eller en e-bog. Du kan også køre potentiel abonnent til at tilslutte din adresseliste ved skrive artikler, der vil gavne læseren og på samme tid, opbygge din troværdigt som ekspert. Du kan medtage abonnementsoplysninger i forfatterlinjen af artikler. Du kunne også skrive en e-bog med dine abonnementsoplysninger på hver side, som vil gøre det muligt for kunden at let adgang til oplysninger og sammenlægge listen med lethed.
Når du har oprettet en postliste og nu har dine potentielle kunder inden for din rækkevidde er det dit ansvar at holde dem opdateret og interesseret. Give dem med kvalitetsoplysninger, der er opdateret og af interesse for dem. Tilbyde rabatter eller et nyhedsbrev, noget som læseren kan bruge. Dette vil holde dem interesseret og vil drive dem til din hjemmeside igen og igen, i sidste ende de kan foretage et køb, og hvis ikke, vil de være informeret nok til at bruge ord i munden reklame for dit websted.

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *